Prémium megoldások a digitális bankolásban az MKB-nál
A hazai bankszektorban 70 éve jelen lévő, a prémium, a lakossági és a privátbanki mellett erős vállalati ügyfélkörrel rendelkező MKB Bank olyan szolgáltatásokat és kompetenciákat fejleszt, amelyek egyszerre elégítik ki a digitális világ és a prémium szolgáltatások iránti igényeket.
A bank a prémium kiszolgálás továbbfejlesztésének egyik állomásaként novemberben két különleges fémkártyát jelentett be, az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal kártyát, amelyek piacra vezetése is az ügyfelek bevonásával történik majd. „A piacon eddig egyedülálló, álló dizájnnal rendelkező metálkártyával a mindennapi pénzügyeket szeretnénk prémium élménnyé tenni kiemelt ügyfeleink számára” – mondta el Ginzer Ildikó általános és üzleti vezérigazgató-helyettes. A különleges kártyára feliratkozó ügyfelek első kézből értesülhetnek a kártya fejlesztési állomásairól, illetve elsőként vehetik majd kézbe magát a kártyát is, sőt, visszajelzéseket is adhatnak a kártya piacra vezetése során a szolgáltatások kialakításához.
De nem ez az egyetlen termék az MKB-nál amelynélfontos az ügyfelek visszajelzése. A pénzintézetnél kiemelt figyelem övezi a partnerek igényeit, így a digitális szolgáltatásokat is az ügyfelek aktív bevonásával fejlesztik, és folyamatosan gyűjtik a visszajelzéseiket. „A prémium ügyfeleink körében a klasszikus napi banki bankolási szolgáltatások mellett hangsúlyosan szerepelnek a különböző vagyonkezelési, befektetési szolgáltatások is, ezért biztosítjuk az ügyfeleink számára a bankfiókokban elérhető személyes tanácsadás lehetőségét, és dolgozunk több olyan megoldáson, ahol ezt a személyességet digitális megoldások támogatják, – emeli ki Pereczes János, az MKB Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója, aki szerint egy univerzális bank esetében fontos, hogy arca, vagy akár lelke legyen, egy chatbot vagy chatrobot soha nem tudja kiváltani teljeskörűen ezt az ügyfélélményt.
A fiókhálózatát is ebben a szellemben alakítja át a bank: léteznek már dedikáltan prémium ügyfelek számára létrehozott ügyfélközpontok, és igyekeznek minden fiókban úgynevezett Prémium sarkokat kialakítani, ahol az ügyfelek prémium tanácsadójukkal közösen építik ki a minden élethelyzetre megfelelő portfóliójukat.
A koronavírus-járvány következtében felgyorsult bankolási szokások megváltozására is reagál a digitális transzformációban lévő hazai bank. Az elmúlt időszakban ugyanis olyanok is belépnek a digitális térbe, akik eddig a klasszikus banki ügyintézés hívei voltak. Az új ügyféligényekre reagálva a szolgáltatások között szerepel az online, VideóBankon is intézhető értékpapírszámla-nyitás, illetve népszerű a mobil-
applikáción keresztül igénybe vehető személyi kölcsön is. (X)
Képalá:
Pereczes János,
az MKB Bank digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója
Ginzer Ildikó,
általános és üzleti vezérigazgató-helyettes