Csányi Gabriella startup-alapító és befektető 30 százalékos részesedést vásárolt az Európa legnagyobb jövőfesztiváljának számító Brain Barban.
A Forbesnak eljuttatott közlemény szerint a tulajdonosok célja a Brain Bar digitális jelenlétének erősítése, az esemény mellett új termékek fejlesztése.
“Gabival rengeteg új ötlet és energia érkezik a csapatba. A közös munka fókuszát a Brain Bar digitális növekedése, és a márkához kapcsolódó új termékek fejlesztése adja majd” – fogalmazott Böszörményi-Nagy Gergely, a Brain Bar alapítója a közleményben.
Csányi Gabriella (az OTP-vezér Csányi Sándor lánya) a Forbesnak elmondta: a Brain Bar vezetésébe nem csak pénzzel száll be, hanem az operatív működésben is szerepet vállal majd. „Gergely még az előző rendezvény előtt keresett meg. Szervezett egy kifejezetten női vezetőknek szóló találkozót Maye Muskkal, Elon Musk édesanyjával, ami nagyon tetszett. Egyébként is végigjártam már számtalan európai konferenciát, de ez mindegyiknél erősebb volt. Először csak a terveket osztották meg velem, aztán organikusan alakult, hogy a végén beszálljak.”
Csányi Gabriella Csák Jánost váltja a Brain Bar tulajdonosai között, aki védnökként továbbra is segíti és támogatja a márkát. Az új struktúrában a Brain Bar Kft. tulajdonosai közül Böszörményi-Nagy Gergely és Csányi Gabriella 30-30 százalékot, Balogh Gabriella 25 százalékot, Chris Mattheisen 10 százalékot, míg Szabadhegy Péter 5 százalékot birtokol.
Csányi Gabriella nevéhez fűződik egyébként a Like Locals nevű applikáció is, melyet egyetemi csoporttársával együtt indított. Kérdésünkre azt mondta, hogy a Brain Bar miatt nem szorulnak majd háttérbe az egyéb vállalkozások.
Csányi Gabriella globális turisztikai appot indít