Időpont: 2025.06.18.
Helyszín: Apollo Gallery (Budapest, Blaha Lujza tér 1, 1085)
Forbes Júniusi Afterwork - Special Edition powered by
„Higgy magadban” – tervezz és lépj!
Ma a fiatalok az online világ útvesztőjében keresik önmagukat, miközben álmaik megvalósítására törekednek. Az önbizalom nemcsak belső erőforrás, hanem az első lépés egy tudatosan tervezhető jövő felé. Ám az elvárások és az online tér okozta szorongás között egyre nehezebb eligazodni.
Ebben a bizonytalan közegben különösen fontossá válnak a valódi, személyes kapcsolódások.
A jó történetek nemcsak inspirálnak, hanem összekötnek – nemcsak online, hanem élőben is.
A Forbes Afterwork eseményen olyan színpadi beszélgetések részese lehetsz, amelyek felemelnek és formálnak, miközben egy pohár bor és finom falatok mellett valódi közösségre találhatsz.
Csatlakozz hozzánk júniusban, és tedd meg az első lépést önmagadért!
Program
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
17.00-18.00
Regisztráció & Welcome
18.00-18.05
Megnyitó
- Mészáros Rita, ügyfélélmény menedzsment és piackutatás vezető, Erste
18.05-18.25
Influenszerek 2025: a piac épül, a tempó elképesztő
Vivi és Norbi 1,2 millió követővel a teljes hazai influenszerpiac legnépszerűbb tiktokkerei. Dordzsceren Csingisz olyan cégekkel dolgozik, mint a Coca-Cola vagy a SharkNinja. Az influenszerek piaca már több mint 8 milliárdos volt itthon, a tartalomgyártók tempója elképesztő. Szórakozás, munka, jövőkép? Mit jelent ma influenszernek lenni?
- Dordzsceren Csingisz, tartalomgyártó, financial analyst
- Verebélyi Vivien, tartalomgyártó, tartalomkészítő
- Nagy Norbert, tartalomgyártó, tartalomkészítő
18.25-18.50
Higgy magadban! Tervezz és lépj előre!
Ma a fiatalok az online világban keresik az utat önmagukhoz, hogy álmaikat valósággá építsék. Hogyan válik az önbizalom első lépéssé a tervezhető jövő felé? Miközben az elvárások között navigálnak, egyre nehezebb megküzdeniük az online tér okozta szorongással. Mi a felelőssége a usernek és mi az influenszernek, ha álomépítésről van szó? Hogyan szerezheted vissza a kontrollt és válthatsz tervekre az álmaidból? Mit tervez előre 5-10 évre és hogyan látja a jövőt 1000 másik fiatal?
- Keller Adél, tartalomgyártó
- Bartha Diana Gabriella, insight és ügyfélélmény menedzser, Erste
- Heller Z. Péter, alapító, Meme Múzeum
18.50-19.10
Az osztályteremből a piacra
„Egyik pillanatban még együtt küldtek ki minket bioszóráról, a másik pillanatban pedig kétmillió ember előtt szerepelünk a tévében” - két éve így meséltek a Diverzum alapítói arról, mekkora utat jártak be. A Cápák között befektetőivel mára az ország legnagyobb diákkedvezmény-hálózatát építették fel, immár ott vannak a legfontosabb fintech szereplők között is, és még mindig 30 alatt vannak. Közel 300 ezer felhasználójuk van, akiknek már több mint 1 milliárd forintot spóroltak.
- Gyarmati Fanni, társalapító, Diverzum
- László Miki, társalapító, Diverzum