„Úgy tudjuk a vásárlóinkat továbbra is megszólítani, ha a plázákra találkozási pontként tekintenek” – folytatódik az Indotek Group plázafelújítási programja

A bevásárlóközpontok jövője a kereskedelem és az ingatlanpiac egyik legaktuálisabb kérdése. A szektor szereplőinek a változó vásárlói igények mellett a folyamatosan terjeszkedő e-kereskedelem és a világjárvány teremtette új feltételekhez is alkalmazkodnia kell, újradefiniálva szerepüket az értékesítésben. Magyarország legnagyobb kereskedelmi ingatlanportfólióval rendelkező befektetéskezelő cégcsoportja, az Indotek Group összesen 38 plázát működtet itthon és külföldön. A bevásárlóközpontok … Bővebben: „Úgy tudjuk a vásárlóinkat továbbra is megszólítani, ha a plázákra találkozási pontként tekintenek” – folytatódik az Indotek Group plázafelújítási programja